[ad_1]
Presiunea pusa de cresterea generalizata a preturilor si de majorarea dobanzilor bancare a determinat bancile sa accepte din ce in ce mai multe din cererile de negociere trimise de consumatori catre Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB).
- De la inceputul anului numarul consumatorilor care s-au impacat cu bancile si si-au rezolvat problemele semnalate a crescut cu 85% fata de aceeasi perioada din 2021;
- Beneficiile pe care le-au obtinut consumatorii care au negociat cu bancile in aceasta perioada din an depasesc 1,5 mil. Euro;
- 102 de procese in instanta au fost inchise, deoarece partile au dorit si au reusit sa gaseasca o solutie amiabila in cadrul CSALB, fata de 67 situatii de acest fel inregistrate in tot anul 2021;
- In aplicația IT prin care consumatorii pot trimite cereri direct de pe site-ul www.csalb.ro au fost introduse categorii noi precum: Trecerea la dobanda fixa, Probleme generate de cresterea IRCC/ROBOR sau Renuntarea la proces si negocierea unei solutii amiabile.
Articolul Bancile si-au crescut cu 85% apetitul de negociere in cadrul CSALB apare prima dată în Bucuresti Business – Despre afaceri. Zi de zi.
[ad_2]
Source link