Modul în care legumele afectează erecția. Disfunctie erectilă – de ce apare? Cum scăpăm de ea?


Kristen Dold În timpul unei documentări pentru un alt articolam fost surprins să aflu că două studii independente au descoperit că între un sfert și o treime dintre bărbații cu vârste sub patruzeci de ani sufereau de disfuncții erectile.

modul în care legumele afectează erecția tehnica de acasa pentru marirea penisului

Asta i-a făcut pe oamenii de știință să analizeze stilul de viață al tinerilor. Aceștia fumează, beau alcool, nu dorm suficient și mănâncă prost.

modul în care legumele afectează erecția supliment alimentar pentru potența erecției

Când am citit că mănâncă prost, m-am gândit la fast food, la toate mâncărurile procesate și carbohidrații care fac penisurile de douăzeci-treizeci de ani să se comporte ca niște penisuri de moși. Dar noile cercetări sugerează că tinerii sunt afectați nu neapărat de ce mănâncă, ci de ce le lipsește din alimentație: flavonoidele.

Legumele care imbunatatesc viata sexuala. Si usturoiul are rolul sau

Flavonoidele se găsesc în aproape toate fructele și legumele. Numele se referă la o categorie diversă de fitonutrienți substanțe din plante care — alături de carotenoide — sunt responsabile de culorile puternice de pe tarabele de legume.

modul în care legumele afectează erecția fără erecție pentru o femeie

Numeroase studii au demonstrat că consumul de flavonoide luptă împotriva obezității, a bolilor cardiovasculare, a diabetului, a anumitor tipuri de cancer și a bolilor neurodegenerative și pot prelungi durata de viață. Dar când ești în floarea vârstei, nu te sperie bolile cronice și sunt slabe șanse să renunți la mâncăruri care stimulează centrul de recompense ale creierului.

modul în care legumele afectează erecția de ce dimineața o erecție proastă

Pe de altă parte, s-ar putea să te convingă promisiunea unei erecții mai zdravene. Studiul publicat în ianuarie în Journal of Sexual Medicine modul în care legumele afectează erecția fost primul care a dovedit legătura dintre consumul de vinete și erecție.

Înaltă cercetare a descoperit că un consum mai mare de flavonone, antocianine și flavone — trei categorii de flavonoide — e asociat cu reducerea riscului de dezvoltare a unei disfuncții erectile la bărbații cu vârste sub șaptezeci de ani.

  1. Circumferinta penisului cm
  2. De ce cade penisul în timpul actului sexual
  3. Fructe și legume pentru potență - Uleiul
  4. Erecție la medici
  5. Alimente recomandate si nerecomandate pentru problemele de erectie septembrie 27, by Beatrice Lasă un comentariu Tu si prietena ta va bucurati de o seara romantica si planuiti ca ziua sa se sfarseasca intr-un moment de fericire orgasmica.
  6. Disfunctie erectilă - de ce apare? Cum scăpăm de ea? • Just Love
  7. Alimente pentru erectie

Totuși, acest studiu a analizat doar bărbații cu vârste între 18 și patruzeci de ani — categoria de vârstă asociată în mod tradițional cu o frecvență mai mare a sexului. Cercetătorii au descoperit că toți tinerii care consumau mai puține flavonoide aveau șanse mai mari să aibă disfuncții erectile și au declarat că flavonele sunt categoria de flavonoide care contribuie cel mai mult la o funcție erectilă sănătoasă. Legumele precum ardeii, roșiile și vinetele conțin o cantitate mare din flavona luteolină.

Țelina conține atât luteolină, cât și apigenină, altă flavonă, și acționează și ca un afrodisiac. Țelina mai conține și androstenon și androstenol, care s-a dovedit că au efect asupra stării emoționale și a reacției sexuale a femeilor, precum și asupra selecției partenerului.

  • Probleme cu erecția în timpul actului sexual
  • Disfunctie erectilă — de ce apare?
  • Vitamine Fructe și legume pentru potență Faptul că dieta noastră afectează toate domeniile de sănătate a fost de mult cunoscută.